Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jestem początkującym

baobao262

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka od niedawna gram w terrarie i nie ogarniam paru rzeczy. Co mogę zrobić ciekawego jeszcze? na 1 obrazku macie jaki wybudowałem sobie domek. na 2. znalazłem chyba piekło z tego co czytałem i tam na mapce jest jakas budowla w tym piekle ale zabił mnie tam taki jakby kościsty wąż takie duże coś. Czy mam wrócić tam czy tam coś ciekawego jest? na 3. obrazku jest moj eqwipunek, jak mogę zrobić lepszy? Dodam że zabiłem bossa takie duże latające oko i z tego co mi wyleciało zrobiłem sobie taki fajny mieczyk. Także zrobiłem sobie rozdzke z emeraldów. I tutaj są moje pytania, oraz co jeszcze mogę ciekawego zrobić w tej grze, co jeszcze tutaj jest ? Dodam że chodziłem sobie po mapce i znalazłem to jest chyba dungeon z tego co czytałem. Jest tam old man który się zamienia w nocy w jakąś czaszkę ale to pare hitów i mnie zabiło. Jak go zabić i co tam ciekawego jest? Liczę na dobre porady z góry dzięki :) 

post-1147842-0-69415400-1398277750_thumb.png

post-1147842-0-27446900-1398277753_thumb.png

post-1147842-0-04994700-1398277756_thumb.png

Opublikowano